خراسان

چند دانشجوی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی حائز رتبه تک رقمی کنکور ارشد شدند؟

چند دانشجوی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی حائز رتبه تک رقمی کنکور ارشد شدند؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رمضانعلی نیری عصر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: تحصیل در دانشگاه فرهنگیان استان و ورود به حرفه معلمی به معنای توقف در روند ادامه تحصیل نیست و دانشجویان این دانشگاه امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را نیز دارند.

نیری گفت: امسال دانشجویان این دانشگاه ۶ رتبه تک رقمی و ۲۴ رتبه ۲ رقمی در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها کسب کرده‌اند.

نیری افزود: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی دارای ۲ پردیس دانشگاهی دختران و پسران و چهار واحد دانشگاهی است که در چهار گروه دانشجویان پیوسته، ناپیوسته، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی و دانشجویان ماده ۲۸ دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه قطب رشته‌های علوم پایه در کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی جزو دانشگاه‌های برتر در زمینه اعضای هیئت علمی است که با ۶۶ عضو هیئت علمی سرمایه مهمی از نظر نیروی انسانی متخصص دارد.

نیری با بیان اینکه سیاست دانشگاه فرهنگیان استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است اظهار داشت: این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته سه هزار و ۵۲۴ دانشجو داشت که ۱۸۰۰ نفر آنان دانش آموخته می‌شوند.در سال تحصیلی جدید ۵۰۶ نفر دانشجو در پردیس خواهران و ۷۶۲ نفر دانشجو در پردیس برادران ورودی خواهیم داشت.

وی افزود: ۷۸۹ نفر دانشجو در مهرماه امسال از دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی پیوسته و ۱۹۶ نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

دکمه بازگشت به بالا