ورزش

دیدار سیاه‌جامگان و ذوب در ثامن/ احتمال تغییر ساعت بازی

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی از برگزاری دیدار سیاهجامگان و ذوب در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد خبر داد.
محمدمهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص خروجی جلسه میان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رییس هیات فوتبال استان و محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاهجامگان اظهار کرد: با توجه به اینکه تمهیدات لازم اندیشیده‌شد و زمین چمن ثامن‌الائمه نیز در حال حاضر از کیفیت مناسبی برخوردار است، قرار بر این شد تا دیدار سیاهجامگان و ذوب‌آهن در این ورزشگاه در مشهد برگزار شود.
وی افزود: همچنین قرار بر این شد که از اسکوربرد پرتابل برای این دیدار استفاده شود تا مشکل اسکوربرد نیز حل شود. از سوی هیات فوتبال استان نیز به عنوان نمایندگان سازمان لیگ امروز از ورزشگاه ثامن بازدید شد و زمین چمن این ورزشگاه نیز تایید شد.
برادران خاطرنشان کرد: مشکل اصلی اما در این میان مشخص نبودن وضعیت حمل و نقل هواداران و امکان همکاری با اتوبوسرانی به واسطه ساعت دیرهنگام این دیدار است، البته قرار شد از سازمان لیگ درخواست کنیم این دیدار زودتر برگزار شود. در صورت تایید سازمان لیگ، دیدار افتتاحیه لیگ برتر میان سیاهجامگان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه ثامن آغاز خواهدشد.
برادران همچنین در خصوص امکان استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) در لیگ برتر هفدهم گفت: صحبت‌هایی با هاشمی‌جواهری داشته‌ایم و ایشان از آمادگی آستان قدس برای در اختیار قرار دادن این ورزشگاه خبر داد. امیدواریم شورای تامین استان نیز همکاری لازمه را در این مورد داشته‌باشد و با در نظر گرفتن تمهیدات لازمه به زودی شاهد برگزاری دیدارهای خانگی تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) باشیم. همدلی خوبی میان باشگاه‌های سیاه‌جامگان و پدیده وجود دارد و حساسیتی میان باشگاه‌های مشهدی برای برگزاری نخستین دیدار در این ورزشگاه وجود ندارد.
وی افزود: احتمالا دیدار دوستانه‌ای نیز در صورت فراهم شدن امکانات میان تیم‌های رده سنی پایه در ورزشگاه امام رضا (ع) در دهه کرامت برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا