مشهد

۳ نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در مشهد گشایش یافت

 سه نمایشگاه مرتبط با لوازم خانگی، لوازم صوتی وتصویری، فرش ماشینی و موکت و کفپوش با حضور استاندار خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: تنوع و کیفیت محصولات لوازم خانگی در این نمایشگاه ها، حاکی از تلاش و تمرکز گسترده تولیدکنندگان داخلی است.

یعقوبعلی نظری افزود: وجود برند‌های شناخته شده مختلف لوازم خانگی، لوازم صوتی وتصویری و فرش، بیانگر کیفیت خوب و تنوع درخورتوجه محصولات داخلی در این زمینه است. وی اظهار امیدواری کرد که صنعت لوازم خانگی با ورودی که به توسعه تولید داخلی داشته است، بتواند در شرایط دشوار اقتصادی به خودکفایی در این صنعت نزدیک شود و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی، نیازمندی‌های مردم و بلکه نیاز‌های خارج از کشور را تامین کند.

همچنین، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در نشست خبری در محل نمایشگاه بین‌المللی گفت: میزان لوازم خانگی قاچاق در مشهد نسبت به دو ماه پیش به ۲درصد رسیده است و هیچ گونه کالای بدون شناسه‌ای در بازار به فروش نمی‌رسد. یکی از دلایل ایجاد و طراحی سامانه جامع تجارت، جلوگیری از ورود همین کالا‌های قاچاق به بازار بوده است.

این کار سبب شده است عرضه تولیدات داخلی در بازار لوازم خانگی مشهد بیشتر شود. غلامرضا رزقیان بیان کرد: هم اکنون بازار لوازم خانگی شرایط آرامی را سپری می‌کند و رونق آن به میزان خرید مصرف کنندگان بستگی دارد. درحال حاضر اگر بازار لوازم خانگی دچار رکود شده است، به این دلیل است که نقدینگی مصرف کنندگان و خریداران کاهش پیدا کرده است.

بیست ودومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی وتصویری و دهمین نمایشگاه تخصصی فرش، موکت و کفپوش از ساعت۱۶ تا ۲۱ تا ۲۴دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا