مشهد

آغاز ثبت‌نام سبد حمایتی بیمه تکمیلی تاکسیرانان مشهدی

خانواده تاکسیرانان شامل تخفیف ۸۵ درصدی نمی‌شوند اما می‌توانند مبلغ حق بیمه را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.
آغاز ثبت‌نام سبد حمایتی بیمه تکمیلی تاکسیرانان مشهدی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای تیرماه ثبت‌نام سبد حمایتی بیمه تکمیلی تاکسیرانان مشهدی آغاز می‌شود.
سید مهدی علوی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در خصوص بیمه تکمیلی تاکسیرانان اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما در سازمان هویت بخشی بیشتر به تاکسیرانان مشهدی بوده که این اقدامات نیز در این راستا به انجام رسیده است.
وی افزود: این بیمه تکمیلی با تخفیفات ویژه به تاکسیرانان ارائه می‌شود به‌گونه‌ای که ۸۵ درصد سهم سازمان و تنها ۱۵ درصد سهم تاکسیران خواهد بود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد در ارتباط با بیمه تکمیلی خانواده تاکسیرانان نیز گفت: خانواده تاکسیرانان شامل تخفیف ۸۵ درصدی نمی‌شوند اما می‌توانند مبلغ حق بیمه را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.
علوی مقدم بیان کرد: تاکسیرانان برای ثبت‌نام با در اختیار داشتن دفترچه تاکسیرانی، کارت ملی، شناسنامه و دفترچه بیمه میتوانند به یکی از مکان های واحد خدمات سازمان تاکسیرانی، تعمیرگاه تاکسیرانی واقع در جاده سرخس، دفتر پیشخوان دولت واقع بین فدائیان اسلامی ۱۹ و ۲۱ و یا دفتر پیشخوان دولت واقع در استقلال ۶ و ۸ مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا