مشهد

بررسی و تصویب بودجه سال ۹۶ شهرداری تا پایان اسفند

پیش‌بینی می‌کنیم بودجه سال آینده شهرداری به جز بخش اقتصادی به ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان برسد که نسبت به بودجه مصوب ۹۵ کاهش داشته است.
بررسی و تصویب بودجه سال 96 شهرداری تا پایان اسفند

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد از بررسی و تصویب بودجه سال ۹۶ شهرداری در کمیسیون تلفیق، کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی تا پایان اسفندماه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمد سهیلی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ از سوی شهرداری به شورای شهر گفت: ردیف‌های مختلف این بودجه در کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی است.
وی افزود: درآمدهای پیش‌بینی شده در بودجه به ۲ بخش تقسیم شده که ۷۰ درصد آنها تایید شده و ۳۰ درصد نیز به صورت پروژه‌های ستاره‌دار بررسی می‌شود.
نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص میزان تحقق بودجه سال ۹۵ شهرداری مشهد گفت: درخواست برای اصلاح بودجه به میزان ۸۰ درصد بوده یعنی حداقل ۲۰ درصد از درآمدهای پیش‌بینی شده کاهش خواهد یافت که البته ممکن است در آینده افزایش داشته باشد.
سهیلی در خصوص افزایش برخی از خدماتی که شهرداری به مردم ارائه می‌کند از جمله بلیت اتوبوس نیز گفت: ممکن است در برخی ردیف‌ها رشد ملایمی که در سال ۹۵ داشته‌ایم برای سال آینده نیز داشته باشیم.
وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بودجه سال آینده شهرداری به جز بخش اقتصادی به ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان برسد که نسبت به بودجه مصوب ۹۵ کاهش داشته است.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: بررسی و تصویب بودجه شهرداری برای سال ۹۶ تا پایان اسفند به اتمام خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا