ورزش

گزینه‌های ریاست هیأت‌ فوتبال مشهد مشخص شدند/ یکی از ورزشگاه ثامن، یکی از باشگاه فرش‌آرا

موضوع انتخاب رئیس هیأت فوتبال مشهد، طی دو‌سه‌سال اخیر، مسئله‌ای است که بارها مورد‌توجه قرار گرفته، اما هیچ‌وقت به سرانجام نرسیده است.
گزینه‌های ریاست هیأت‌ فوتبال مشهد مشخص شدند/ یکی از ورزشگاه ثامن، یکی از باشگاه فرش‌آرا
گزینه‌های ریاست هیأت‌ فوتبال مشهد مشخص شدند/ یکی از ورزشگاه ثامن، یکی از باشگاه فرش‌آرا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بعد‌از استعفای اجباری مجید پوررضایی، که حدود شش‌ماه برخلاف مقرارت و قانون، سرپرستی هیأت فوتبال مشهد را در شرایطی که سرپرست معاونت جوانان بود، برعهده‌ گرفت، متولیان ورزش استان و مشهد و البته فوتبال استان، درصدد برآمدند که فرد جدیدی را به‌عنوان رئیس هیأت‌ فوتبال مشهد معرفی کنند.

این تصمیم اما از ماه‌ها قبل، به یک کشمکش دنباله‌دار تبدیل شده است و هنوز هم مشخص نیست چه کسی بر مسند ریاست هیأت‌ فوتبال مشهد خواهد نشست.

این در شرایطی است که حالا برای این پست، دو گزینه مطرح شده است؛ نفر اول که از‌ سوی اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شده است، مهدی سلاطین است که مدیریت مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه(ع) را بر‌عهده دارد و البته مدتی هم سرپرست هیأت بولینگ و بیلیارد بوده است.

نفر دوم، غلامعلی مرتضایی، مدیرعامل باشگاه فوتسال فرش‌آراست که از‌سوی اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شده است.

گفته می‌شود هیأت فوتبال استان با گزینه اول یعنی سلاطین چندان موافق نیست و بیشتر با انتخاب مرتضایی موافق است، اما اداره کل ورزش و جوانان با اینکه مرتضایی را پیشنهاد داده است، با سلاطین موافق است؛ چرا‌که مرتضایی با حضورش در هیأت فوتبال مشهد مخالفت کرده است.

این موضوع حالا دوباره حاشیه‌های جالبی به وجود آورده است؛ چرا‌که نه اداره کل ورزش و جوانان استان و نه هیأت‌ فوتبال راضی نیستند گزینه‌های مطلوب خود را در فضایی با حضور بزرگان فوتبال مشهد مطرح کنند و البته درباره گزینه‌های طرف مقابل خود نیز موضع می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا