مشهد

ارائه لایحه ۵۷۷ میلیارد ریالی پروژه مشارکتی دانشجو به شورای شهر

این پروژه در ۱۱ طبقه شامل ۶ طبقه مثبت و ۴ طبقه منفی و یک طبقه همکف احداث می‌شود.
ارائه لایحه 577 میلیارد ریالی پروژه مشارکتی دانشجو به شورای شهر

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکتهای معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مقدس گفت: لایحه پروژه مشارکتی دانشجو برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر فرستاده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمد هادی محمدی‌مقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه مشارکتی دانشجو یکی از پروژه‌های بزرگ شهری است که با استفاده از توان، سرمایه و مشارکت بخش خصوصی، با کاربری‌های تجاری، دفتر کار و پارکینگ در بولوار دانشجو مشهد تعریف شده است.
وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۲۱۰۰ مترمربع؛ زیربنای حدود ۱۶ هزار و ۳۷۰ مترمربع و با حجم سرمایه‌گذاری ۵۷۷ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال اجرا خواهد شد.
محمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: این پروژه در ۱۱ طبقه شامل ۶ طبقه مثبت و ۴ طبقه منفی و یک طبقه همکف احداث می‌شود.
مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه سهم شهرداری در این پروژه حدود ۵۵درصد از کل پروژه است، تصریح کرد: این طرح با هدف تحقق اهداف کلان توسعه شهری؛ ایجاد منابع پایدار برای شهرداری، افزایش تولید در صنعت ساختمان و بالا بردن میزان اشتغال برای نیروهای کار در بخش ساخت و ساز و در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی طراحی و اجرا می‌شود.
وی اذعان کرد: این پروژه مشارکتی دارای ۷ هزار و ۵۰۵ متر مربع پارکینگ، ۸۹ دفتر کار با مساحت ۵ هزار ۴۷۵ متر مربع، ۵۶ واحد تجاری به مساحت ۳ هزار و ۳۹۰ متر مربع است.
محمدی‌مقدم در خصوص مراحل تصویب این پروژه گفت: این لایحه ابتدا در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بررسی و پس از تایید کمیسیون‌ها، لایحه جهت تصویب نهایی به صحن علنی شورای اسلامی شهر فرستاده شده و در صورت تصویب برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.‎

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا