مشهد

برگزاری ۱۰ نمایشگاه خارجی توسط تجار خراسان‌رضوی در سال ۹۵‌

نمایشگاه عرضه مستقیم مشهد/2

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: ۱۰ نمایشگاه خارجی توسط تجار خراسان‌رضوی در سال ۹۵ برگزار می‌شود.

ناصر بهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: توسعه بازارهای خارجی یکی از مهم‌ترین دستور کارهایی است که برای افزایش تراز تجاری در خراسان‌رضوی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا برای بازار کشورهایی از جمله چین، ژاپن و روسیه نیز برنامه‌ریزی شده تا بدون مشکلات قبلی و کشورهای واسطه کالاهای خود را به آن‌ها صادر کنیم.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی در ارتباط با محصولات مهم صادراتی به بازارهای جدید خاطرنشان کرد: تولیدات نباتی، محصولات غذایی و گروه پلاستیک از مهم‎ترین محصولاتی هستند که برای صادرات این بازارها در نظر گرفته شده است.

بهزاد با بیان اینکه راهبردهایی برای توسعه صادرات خراسان‌رضوی در نظر گرفته شده تا ارزش افزوده بالاتری را نصیب استان کند، اظهار داشت: 10 نمایشگاه خارجی و 20 تبادل هیئت تجاری در قالب اعزام و پذیرش در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین نمایشگاه اختصاصی ایران در بصره عراق با محوریت خراسان‌رضوی و نمایشگاه ماشین آلات خطوط کوچک در افغانستان نیز در دست برنامه ریزی برای برگزاری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا