مشهد

بزرگترین «پرچم ایران» در شرق کشور در کوه پارک مشهد به اهتزاز درآمد

بزرگترین پرچم ایران شرق کشور در مشهدمقدس به اهتزاز درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: امروز ما در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، از خاطر ما نرفته که در آن زمان شهدا جان نثاری زیادی کردند تا جامعه شرایط بهتری داشته باشد.

 محمدمحسن مصحفی در مراسم رونمایی از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور، اظهار کرد: همه ما می‌دانیم پرچم‌ها برای ملت‌ها یکی از عناصر وحدت بخش است که همه مردم آن را فارغ از هر گویش و سنتی به عنوان یک عنصر مقدس می‌شناسند و برای او احترام قائل هستند.

وی با بیان اینکه پرچم نماد وفاق ملی است، افزود: امروز ما در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، از خاطر ما نرفته که در آن زمان شهدا جان نثاری زیادی کردند تا جامعه شرایط بهتری داشته باشد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین همه شهیدان برای سرافرازی و برافراشته بودن این پرچم افتخار آفرینی کردند.

مصحفی تصریح کرد: خوشحالیم که در آستانه ۲۲ بهمن ماه سال جاری شاهد برگزاری سه رویداد مهم از جمله رونمایی از بزرگترین پرچم ایران در شرق کشور، رونمایی از نقاشی دیواری شهید صیاد شیرازی و رونمایی از سردیس شهید اندرزگو هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا