ورزش

بسکتبال خراسان رضوی فاقد اسپانسر بخش خصوصی است

بسکتبال

نایب رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: بسکتبال خراسان رضوی فاقد اسپانسر بخش خصوصی است.

علیرضا زهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: لیگ جدیدی که برگزاری آن در نشست اخیر تصویب شد جام رمضان بوده که به‌دلیل هزینه زیاد رفت و آمد برگزاری آن به‌صورت متمرکز بوده و در آن جوانان استان شرکت می‌کنند.

زهی افزود: ۹ تیم دولتی که همه آن‌ها دارای پروانه ورزشی هستند در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند، اما به‌دلیل عدم شفافیت چرخش مالی، عدم برنامه‌ریزی بلندمدت در جهت برگشت پول، فراهم نشدن امکان پخش مسابقات بسکتبال در رسانه‌ها و عدم حمایت از سوی بخش نتوانستیم در لیگ برتر آقایان شرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج ورزش بسکتبال و جذب عموم به این رشته، اقداماتی نظیر برگزاری بازی‌‎های میکرو و مینی به‌صورت رایگان در پارک ملت، فراهم کردن توپ برای شهرستان‌ها و اعزام مربیان حرفه‌ای به آن نقاط جهت آموزش بسکتبال انجام داده شده است.

زهی با اشاره به پیگیری کامل برنامه‌های آینده تا پایان سال ۹۶ افزود: برنامه‌هایی که تا پایان سال در تقویم هیئت بسکتبال مشهد نوشته شده، گسترش بسکتبال، ارتقای سطح مربیان و برگزاری کلاس‌های مربی‌گری جهت افزایش آگاهی مربیان بوده که به‌زودی تمام برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهار =

دکمه بازگشت به بالا