مشهد

توسعه عمرانی شهر مشهد به سرعت ادامه پیدا می‌کند

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: توسعه عمرانی شهر باید با سرعت و شدت ادامه یابد تا بتوان در سریعترین زمان نیازهای شهر را برآورده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، ایمان فرهمندی در افتتاحیه فاز دوم پروژه عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح مصلی اظهار کرد: نگاه شورای ششم و شهردار منتخب بر این است که توسعه عمرانی شهر از شتاب خوبی برخوردار باشد و اقدامات لازم با سرعتی بیش از پیش انجام شوند.

وی با اشاره به رفع نیاز های شهر بیان کرد: در این راستا باید الزامات خاصی را مدنظر قرار داد از جمله اینکه جهت توسعه شهر به سمت مناطق کم برخوردار و با نیاز های بیشتر تغییر پیدا کند؛ همچنین باید نکات فرهنگی، اجتماعی و توسعه پایدار مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس اضافه کرد: پروژه هایی مثل پل مصلی، نماد این حرکت هستند که بر اساس نیاز مناطق کم برخوردار و برای پاسخ‌گویی به یک نیاز ضروری ایجاد شده اند؛همچنین دسترسی های محدودی که در این بخش شهر وجود داشته، مرتفع شده است.

فرهمندی در خصوص بحث اشتغال زایی نیز بیان کرد: توسعه عمرانی شهر باعث توسعه اقتصادی و اشتغال می‌شود که ما نیز قطعا این حرکت را ادامه خواهیم داد؛ همچنین در کنار آن باید توجه ویژه ای به بحث‌های انسان محوری و کرامت محوری در پروژه توسعه ای صورت گیرد.

وی توضیح داد: در همین منطقه پل عابر پیاده در نظر گرفته شده که باید توجه بیشتری به این مسئله، تردد دوچرخه و حمل و نقل پاک در پروژه های آتی وجود داشته باشد.

فرهمندی تصریح کرد: پروژه خاص تقاطع غیر هم‌سطح مصلی یکی از پروژه‌های محرک توسعه در حاشیه شهر و مناطق شرقی شهر است که از لحاظ پروژه‌های عمرانی جزو مناطق فقیر در دوره قبل به حساب می‌آید که باید با توسعه در سمت شرق این پروژه به توسعه این منطقه کمک کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای  شهر مشهد مقدس ضمن تشکر از همه دست اندرکاران ساخت این پروژه گفت: مسیر اصلی حرم مطهر از پایین پای مبارک از همین تقاطع است که این بازگشایی رو به فال نیک می‌گیریم؛ همچنین کاهش تصادفات در بزرگراه بسیج از دیگر مزایای افتتاح این تقاطع غیر هم‌سطح است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا