مشهد

جزئیات بازداشت ۵۰۰ اراذل و اوباش در مشهد

فرمانده نیروی انتظامی مشهد از  بازداشت  ۵۰۰ اراذل و اوباش در مشهد خبر داد.
محمد بوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد اظهار کرد: این طرح را روز گذشته با محوریت کانون‌ها و مناطق جرم‌خیز و آلوده  حاشیه شهر مشهد همچون اسماعیل‌آباد، طرق، سیدی، قلعه‌خیابان، قلعه‌ساختمان و … اجرا کردیم.
وی با اشاره به اینکه «در مجموع حدود ۵۰۰ اراذل و اوباش در این طرح دستگیر شدند»، ادامه داد: از این تعداد ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر، ۱۰۰ نفر سارق، ۳۰ نفر اتباع غیر مجاز و ۴۳ نفر فروشنده مواد مخدر بوده‌اند همچنین ۲۴۰ نفر مظنون را در رابطه با پرونده‌های مختلف که از قبل شناسایی شده بودند، دستگیر کردیم.
فرمانده نیروی انتظامی مشهد تصریح کرد: ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۹ دستگاه خودروی سرقتی در این طرح توقیف شده اند همچنین تعدادی موتورسیکلت و خودرویی که پلاک مخدوش، فاقد پلاک و یا ایجاد کننده آلودگی صوتی بودند شناسایی شدند که تعداد خودروها در این زمینه ۵۶ خودرو است. 
بوستانی با بیان اینکه « ۳۰ قبضه سلاح سرد در این طرح کشف شده است»، عنوان کرد: از ۱۶۲ پاتوق و مکان‌هایی که محل فعالیت مجرمانه همچون فروش مواد مخدر و .. بوده‌اند بازدید کرده‌ایم، در زمینه کالای قاچاق هم یکسری اقلام کشف شده است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با اراذل اوباش، پاکسازی مناطق آلوده وافزایش ضریب احساس امنیت در مشهد را در دستور کار داریم، این اقدام قدرت تحرک را از مجرمین می‌گیرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا