ورزش

حضور ۲ خراسانی در تیم ملی دوچرخه سواری سرعت

اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری BMX در شیراز
مشهد- رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: ۲ رکاب زن خراسانی به تیم ملی دوچرخه سواری سرعت دعوت شدند.

مهدی روزبهانه در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در شهرستان‌های خراسان رضوی اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان رنکینگ خراسان رضوی  ۳ آذر ماه در ارتفاعات منطقه شاندیز برگزار خواهد شد و رکاب‌زنان در رشته کراس کانتری با هم به رقابت می‌پردازند. 

وی افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت آقایان و بانوان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا از جمعه در پیست مجموعه‌ورزشی آزادی تهران آغاز می  شود و برهمین‌اساس محمد ابوحیدری، سرمربی تیم ملی سرعت کشورمان، فهرست جدید تیم ملی را اعلام کرد که در این فهرست محمد دانشور و رضوان شریفیان از استان خراسان رضوی به اردو دعوت شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی از موفقیت مربیان خراسانی در اولین دوره مربیگری دوچرخه سواری  خبرداد و خاطرنشان کرد: مرتضی خلیل زاده و احسان بیانی دوتن از شرکت کنندگان دوره مربیگری«بی ام ایکس» موفق به اخذ مدرک از فدراسیون دوچرخه سواری کشور شده اند.

وی بیان کرد: دوچرخه سواری ورزشی است که در صورت همکاری و مشارکت مسئولین می‌تواند به راحتی در همه شهرهارشد و توسعه پیدا کند و در همین راستا جشنواره‌ها و مسابقاتی پیش بینی شده که در بازه های زمانی مشخص برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =

دکمه بازگشت به بالا