ورزش

خراسان‌رضوی توانایی باشگاه‌داری در رشته تنیس‌ روی‌میز را دارند‌

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور و تربت‌حیدریه از شهرستان‌های مستعد خراسان‌رضوی هستند که می‌توانند با حمایت هیئت استان و اداره کل ورزش و جوانان به حوزه باشگاه‌داری ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهرداد قارداشی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی‌میز خراسان‌رضوی اظهار داشت: هیئت تنیس روی‌میز خراسان‌رضوی توانسته با توجه به محدودیت‌های سخت‌افزاری که دارد در بین هیئت‌های برتر در کشور قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: تنیس روی‌میز خراسان‌رضوی در بخش بانوان در شرایط خوبی قرار دارد و ورزشکاران خوبی را در عرصه ملی و بین‌المللی معرفی کرده و این استان می‌تواند ورزشکاران شایسته دیگری مانند مهشید اشتری را به کشور معرفی کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز گفت: هیئت استان خراسان‌رضوی در حوزه ورزشکاران رشد ۳۰ درصدی داشته اما از این استان  هنوز نسبت به سایر استان های مشابه در حوزه ورزشکاران سازمان یافته تنیس روی میز عقب است.

قارداشی اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز توجه ویژه‌ای به آمادگی ورزشکاران و تمرینات منظم آن‌ها دارد و در همین راستا اردوهای منظمی را برای ملی پوشان برنامه‌ریزی می‌کنیم که در این حوزه استان خراسان‌رضوی به فدراسیون کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه فدراسیون در تمامی زمینه‌ها برای جذب منابع وارد شده است، بیان کرد: از هیئت خراسان‌رضوی انتظار دارم تا در کلانشهر مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی بستر را برای راه‌اندازی باشگاه‌های خصوصی تنیس روی میز تلاش کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور و تربت‌حیدریه از شهرستان‌های مستعد خراسان‌رضوی هستند که می‌توانند با حمایت هیئت استان و اداره‌کل ورزش و جوانان به حوزه باشگاه داری ورود پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا