مشهد

دولت اعتباری مجزا برای مشهد 2017 تخصیص نداده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ردیف اعتباری مجزا برای مشهد 2017 تخصیص داده نشده است، گفت: تاکنون هر هزینه‌ای برای این رویداد صورت گرفته اعتبارات استانی بوده که از سوی شهردار و استاندار محترم تخصیص داده شده است.

خبرگزاری فارس: دولت اعتباری مجزا برای مشهد 2017 تخصیص نداده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی جنتی عصر پنجشنبه در حاشیه چهارمین جلسه شورای عالی سیاستگذاری ملی پایتخت فرهنگی جهان اسلام مشهد 2017 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشهد در این سال به عنوان یکی از 3 شهر پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است، اظهار کرد: از سال گذشته برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد تدارک‌هایی صورت گرفته که تشکیل این شورای عالی با برگزاری جلسات آن یکی از این اقدامات است.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضا درخواست‌هایی را مطرح کردند که باید متناسب با آن وزارتخانه‌های مرتبط ورود پیدا کنند.

جنتی با بیان اینکه مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 کانون توجه همه مردم ایران و کشورهای اسلامی خواهد بود، گفت: در طول 12 ماه سال 2017 برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی در مشهد برگزار می‌شود که این برنامه‌ها وسیله‌ای برای جذب توجه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی هنری در کشور است.

وی با بیان اینکه ردیف اعتباری خاصی برای مشهد 2017 تخصیص داده نشده است، عنوان کرد: تاکنون هر هزینه‌ای برای این رویداد صورت گرفته اعتبارات استانی بوده که از سوی شهردار و استاندار محترم تخصیص داده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه تلاش می‌کند با همه ابزارهای خود به صحنه آمده تا ارزش‌های فرهنگی و ریشه‌های تمدنی کشور را به دنیا معرفی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا