ایران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا: امکان اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعته به خانواده‌ها درباره تردد اردوهای دانش‌آموزی فراهم شد

b3d21d5f-0cec-4125-8fb8-4688e5bd4577

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از طریق سامانه سپهتن در مرکز کنترل اردویی برون‌استانی دانش‌آموزان، خانواده‌ها می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته از وضعیت دانش‌آموزان اطلاع پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا امروز در مراسم افتتاح مرکز کنترل اردوهای برون‌استانی دانش‌آموزان با اشاره به پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی سپهتن در پلیس راه و مرکز کنترل ترافیک، اظهار داشت: از طریق سامانه سپهتن در مرکز کنترل اردویی برون‌استانی دانش‌آموزان، خانواده‌ها می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته از وضعیت دانش‌آموزان اطلاع پیدا کنند. 

وی استفاده از این فناوری در این مرکز به آموزش و پرورش امکان می‌دهد، رصد تردد خودروهای حامل دانش‌آموزان در اردوها و همچنین اردوهای راهیان نور را انجام دهد و ما نیز براساس شرح وظیفه، در خدمت این مرکز خواهیم بود. 

سرهنگ نادر رحمای تأکید کرد: توجه به امر ایمنی چه در مدرسه و چه در خصوص ارتباط با مربیانی که می‌خواهند متولی دانش‌آموزان در اردوها باشند، باید بهتر مورد توجه قرار گیرد و آموزش‌های لازم را به آنها ارائه دهیم. 

سرهنگ عین‌اله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا نیز خاطرنشان کرد: کار مشترکی بین پلیس راهور ناجا و آموزش و پرورش انجام می‌شود که آن برنامه آموزش مدیران مدارس، معاونان و مربیان پرورشی اشت که در قالب یک لوح آماده می‌شود و برای بیش از ۱۶ هزار مربی و مدیر انجام خواهد شد. 

وی یادآور شد: موضوع پیشگیری از حوادث مربوط به دانش‌آموزان برای همه مسئولان از اهمیت زیادی برخوردار است و سیستم‌های نظارتی کنترلی قطعاً پیشگیری لازم را انجام می‌دهند اما بخشی به دانش‌آموزان و مربیان مربوط می‌شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا