مشهد

عزم جدی برای راه‌اندازی «گذر فرهنگ و هنر گلستان» مشهد

جلسه هماهنگی راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد و مدیرعامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در جلسه هماهنگی راه‌اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور جعفر مروارید؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد محسن مصحفی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و امین عارف نیا مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد، تعهدات و زمان‌بندی فعالیت‌های مرتبط با راه‌اندازی گذر گلستان مشهد بحث و بررسی شد.

در این جلسه جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حمایت دائمی از گذر فرهنگ و هنر را لازمه موفقیت این گذر عنوان کرد و گفت: خواسته همه ما این است که گذر فرهنگ و هنر گلستان، گذری موفق شود و این نیازمند حضور یک مدیر قوی در گذر، انجام کار رسانه‌ای و تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و حضور هنرمندان است.

در این جلسه امین عارف‌نیا مدیرعامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر از اداره کل ارشاد خراسان رضوی و شهرداری مشهد تشکر و قدردانی و اظهار کرد: در دو هفته گذشته جلسات کاری زیادی برگزار شد و امیدواریم این گذر در ماههای ابتدایی سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

همچنین در این جلسه دستورالعمل تشکیل کمیته پیشبرد و راه‌اندازی گذرهای فرهنگ و هنر شهر مشهد و فراخوان انتخاب متقاضیان بهره‌برداری از غرفه‌های این گذر بحث و بررسی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا