مشهد

قاضی‌زاده: برخی در مشهد فقط مسیر فرودگاه تا حرم و هتل‌های چند ستاره را می‌بینند

عضو فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس گفت: کسانی که به مشهد می‌آیند مسیر فرودگاه تا حرم و هتل‌های چند ستاره را می‌بینند و موارد محرومیت‌زدایی را نمی‌بینند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، احسان قاضی‌زاده ‌ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین بوستان حاشیه شهر که با حضور اعضای فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: به شهردار مشهد خدا قوت می‌گویم در شرایطی که استاندار نداریم برنامه‌های زیادی برای حاشیه شهر در دست اجرا دارند.

وی گفت: کسانی که به مشهد می‌آیند مسیر فرودگاه تا حرم و هتل‌های چند ستاره را می‌بینند و این موارد را نمی‌بینند از شهرداری مشهد متشکرم که با روحیه جهادی و انقلابی کار می‌کنند.

قاضی‌زاده عنوان کرد: با همکاری شهرداری و آستان قدس امیدوارم بتوانیم حاشیه‌های این شهر را ساماندهی کنیم.

محمدرضا کلائی شهردار مشهد مقدس نیز اظهار داشت: مراحل آغاز بوستان ۵ هکتاری ظرف ۱۸۰ روز پیش رفت.

وی گفت: دیوار حائل شهرک شهید رجائی و باهنر به خواست مردم فرو می‌ریزد و تا بهار۱۴۰۰ این پارک مردمی را تحویل مردم می‌دهیم.

علی رسولیان، معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این پروژه از نیازهای اصلی مشهد است. در این شهر بیش از یک میلیون حاشیه نشین داریم و امیدواریم بتوانیم حاشیه نشینی را کاهش دهیم.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: پس از این پارک نیز با همکاری بتوانیم کشاورزی توریستی در این محدوده راه‌اندازی کنیم.

رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد نیز خاطرنشان کرد: مردم حاشیه شهر در صدر برنامه‌ریزی شورا هستند. در ۳ سال گذشته ۷۰ پارک در حاشیه شهر ساخته شده است. سرانه فضای سبز زیر ۴ مترمربع بود که یک مترمربع افزایش یافته است.

وی بیان کرد: دو دیوار نامهربانی را برچیدیم. دیوار ۵۰ ساله پردیس و این دیوار ۵۰ ساله که خشونت را ترویج می‌داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا