ورزش

مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کشور در گلمکان به‌صورت بین‌المللی برگزار می‎شود

دوچرخه سواری کوهستان

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی گفت: در تلاش هستیم که در سال آینده مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کشور در گلمکان را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

مهدی روزبهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان جایزه بزرگ کشور در گلمکان در روز گذشته برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با بیان این که برای ۱۵ نفر اول این رقابت‌ها ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در چهارمین دوره از این رقابت‌ها ۷۰ دوچرخه‌سوار که حدود ۶۰ نفر از سایر استان‌ها و حدود ۱۰ نفر از خراسان‌رضوی در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی گفت: این مسابقات هر سال برگزار می‌شود و تامین اسکان و تغذیه ورزشکاران را برعهده داریم. در این رقابت‌ها قهرمانان کراس کانتری کشور حضور دارند.

روزبهان اظهار داشت: از اهداف برگزاری این رقابت‌ها ارتقاء سطح کیفی دوچرخه‌سواران کوهستان است. در سال‌های اخیر ورزشکاران خراسان‌رضوی جزء ۱۵ منفر برتر نبودند و تنها در سال گذشته یک نفر از خراسان‌رضوی رتبه ۱۵ را کسب کرد اما در این رقابت‌ها سه نفر از خراسان‌رضوی رتبه‌های پنجم، هشتم و چهردهم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: داوری این دوره از رقابت‌ها برعهده داوران خراسانی بود چرا که سطح کیفی داوری در استان در سطح فدراسیون است. همچنین در تلاش هستیم که در سال آینده مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا