مشهد

مشهد زرد شد!/ «ماسک» تهرانی مسؤولین مشهدی را غافلگیر کرد

در حالی که چند ساعت قبل وضعیت «نارنجی» بیماری کرونا در مشهد رسما تایید و تصمیمات مرتبط با آن به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، اما ساعتی قبل نرم افزار ماسک، وضعیت شهر مشهد را «زرد» اعلام کرد!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در حالی که چند ساعت قبل، وضعیت «نارنجی» بیماری کرونا در مشهد رسما تایید و تصمیمات مرتبط با آن به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، اما ساعتی قبل نرم‌افزار ماسک، وضعیت شهر مشهد را «زرد» اعلام کرد!

۱۷ آذرماه، طبق اعلام این نرم افزار همه شهرهای خراسان رضوی از حالت قرمز کرونایی خارج شدند و در وضعیت زرد یا نارنجی قرار گرفتند.

در ابتدای هفته گذشته چهار شهر «قوچان ، سبزوار، مشهد و خلیل آباد» در حالت قرمز قرار داشتند که پنج روز قبل طبق اعلام نرم افزار ماسک که از تهران به روزرسانی می شود، از حالت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

ذکر این نکته ضروری است که معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هفته قبل بر اساس اطلاعات نرم افزار ماسک، جدولی ارائه و وضعیت مشهد را از امروز شنبه ۲۲ آذر زرد اعلام کرده بود! 

در حال حاضر مسؤولین مشهد که از این موضوع غافلگیر شده‌اند، پاسخی برای ارائه به خبرنگاران ندارند.

گفتنی است، بر اساس اطلاعات سامانه ماسک، غیر از مشهد، شهرستان‌های «درگز، کلات، بینالود، چناران، فیروزه، خوشاب، تربت جام، فریمان، زاوه، باخرز، تایباد، رشتخوار، خواف، مه ولات، جوین، داورزن و جغتای» نیز در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا