ورزش

“مشهد” فصل آینده رتبه تک رقمی کسب می‌کند/ اسپانسر باشگاه به‌زودی مشخص می‌شود

دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و ملوان انزلی

مدیرعامل باشگاه مشهد گفت: جایگاهی که برای فصل بعد متصور شده‌ایم، رده هشتم تا دهم است هر چند در فوتبال اگر تیم خوب بسته شود شاید بتوانیم بالاتر نیز قرار بگیریم.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم سیاه‌جامگان در فصل جدید اظهار داشت: تاکنون ابراهیم کریمی مدافع راه‌آهن و رضا درویشی مهاجم ملوان، عباس عسکری بازیکن سابق تیم نفت مسجد سلیمان، محمدرضا خانزاده بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان و فرشاد هاشمی از سایپا به عنوان سهمیه امید قرارداد خود را با تیم سیاه جامگان (مشهد) به امضا رسانده‌اند.

وی افزود: چهار سهمیه لیگ برتری دیگر داریم، ضمن اینکه با توجه به نیاز باشگاه به بازیکن خارجی فیلم‌هایی ارسال شده و سرمربی تیم در حال بررسی فیلم بازی آن‌ها است.

مدیرعامل باشگاه مشهد تصریح کرد: برنامه پنج ساله باشگاه با حضور در لیگ برتر و تثبیت تیم به پایان رسیده و در برنامه پنج ساله دوم به دنبال این هستیم تا جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

عباسی عنوان کرد: جایگاهی که برای فصل بعد متصور شده‌ایم، رده هشتم تا دهم است هر چند در فوتبال اگر تیم خوب بسته شود شاید بتوانیم بالاتر نیز قرار بگیریم، ضمن اینکه این جاه‌طلبی در تیم ما وجود دارد و براساس برنامه‌ای که طراحی کرده‌ایم به دنبال مطرح شدن و قرار گرفتن در جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته هستیم.

وی درباره بودجه فصل آینده باشگاه مشهد خاطرنشان کرد: سعی کردیم نسبت به پارسال شرایط بهتری از نظر مالی داشته باشیم البته هنوز رقم دقیقی مشخص نیست اما با چند گروه برای جذب اسپانسر رایزنی کرده‌ایم و قبل از جشن باشگاه سیاه جامگان اسپانسر مالی باشگاه مشخص می‌شود.

مدیرعامل مدیرعامل باشگاه مشهد در رابطه با تغییر نام باشگاه سیاه جامگان افزود: درصدد هستیم تا نام سیاه جامگان را به مشهد تغییر دهیم البته هنوز به جمع بندی قانونی نرسیده‌ایم اما قطعاً با نام مشهد شرکت خواهیم کرد البته لباس بازیکنان تداعی همان تیم سیاه جامگان و ابومسلم را دارد و به رنگ مشکی و قرمز است اما نام باشگاه قطعاً تغییر پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شش =

دکمه بازگشت به بالا