مشهد

واکسیناسیون دانشجویان ساکن مشهد در تمام پایگاه‌های شهر میسر شد (۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰)

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی دانشجویان ساکن مشهد می‌توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی برای دریافت واکسن به تمامی پایگاه‌های واکسیناسیون در این شهر مراجعه کنند.

 دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: علاوه بر مراکز واکسیناسیون مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، سایر مراکز واکسیناسیون در شهر مشهد پذیرای دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۳ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه اندازی شده است خاطر نشان کرد: این پایگاه‌ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از مجموع مراکز واکسیناسیون ۲۷ پایگاه تجمیعی است که با مشارکت سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها به منظور گسترش خدمات رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان به پایگاه‌های واکسیناسیون راه اندازی شده است تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به بیش از ۵۵ هزار دوز در روز رسیده است که این امر موجب افزایش خدمات رسانی به گروه‌های هدف شده است.

منبع: وبدا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا