مشهد

پروژه امیریه محرکی برای توسعه منطقه ۱۲ مشهد است

با لایحه این پروژه در کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شورای شهر موافقت شده و برای تصویب و تایید نهایی لایحه به صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس فرستاده شده است که پس از تصویب ابلاغ می‌شود.‎
پروژه امیریه محرکی برای توسعه منطقه ۱۲ مشهد است

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد گفت: پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری امیریه توسط کمیسیون امور اقتصادی به تصویب رسیده و برای تایید نهایی به صحن علنی شورا ارسال شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدهادی محمدی مقدم در این خصوص اظهار کرد: پروژه مشارکتی امیریه با مشارکت و همکاری بخش خصوصی در راستای توسعه همه جانبه شهر، تحقق اهداف کلان توسعه شهری و همچنین ایجاد منابع درآمدی پایدار و در جهت افزایش رونق در فضای کسب و کار در زمینی به مساحت تقریبی ۲۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۵۶ میلیارد و ۶۴۹ میلیون تومان در بولوار امیریه منطقه ۱۲ مشهد اجرا می‌شود.
وی در خصوص کاربری‌های این پروژه بیان کرد: این پروژه با کاربری مسکونی، تجاری، ورزشی، بهداشتی، فرهنگی، تاریخی، پارکینگ در ۵۶۰ واحد و بازیربنای کل ۹۲ هزار مترمربعی ساخته می‌شود.
به گفته وی، این پروژه در ۹ طبقه احداث می‌شود که دارای ۲ طبقه منفی و ۶ طبقه مثبت است.
مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: سهم الشرکه شهرداری در این پروژه ۲۰ درصد و سهم الشرکه سرمایه‌گذار ۸۰ درصد است، افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه بالغ بر ۱۵۶۰ میلیارد ریال است که این حجم از سرمایه‌گذاری می‌تواند به عنوان یک محرک توسعه برای منطقه ۱۲ شهرداری باشد .
محمدی‌مقدم تصریح کرد: این پروژه شامل ۱۰۸ واحد مسکونی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع، ۲۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع پارکینگ، ۳۳۹ واحد تجاری به مساحت ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع، ۱۳ هزار متر مربع کاربری ورزشی، ۱۳ هزار متر مربع کاربری بهداشتی و همچنین دو هزار و ۲۰۰ متر مربع نیز کاربری فرهنگی، هنری و تاریخی است.
وی در خصوص مراحل تصویب این پروژه گفت: با لایحه این پروژه در کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شورای شهر موافقت شده و برای تصویب و تایید نهایی لایحه به صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس فرستاده شده است که پس از تصویب ابلاغ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا