مشهد

پیاده‌روسازی بیش از 273 هزار مترمربع از معابر اصلی شهر مشهد

index

مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از 273 هزار متر مربع از معابر اصلی شهر پیاده‌روسازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین طاهری‌پور عنوان کرد: در سال 94، پیاده‌روسازی برای 18 محور با مساحت 273 هزار و 287 مترمربع انجام گرفته است.
به گفته وی، هم‌چنین پیاده‌روسازی برای 14 محور در سال 93 انجام گردید.
مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد میزان بودجه اجرایی پروژه‌های بهساز سال جاری را 192 میلیارد و 743 میلیون و 362 هزار و 869 ریال و میزان بودجه اجرایی پروژه‌های بهساز سال گذشته را 218 میلیارد و 24 میلیون و 339 هزار و 699 ریال عنوان کرد.
وی در ادامه میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بهساز پیاده‌روها در خیابان‌های اصلی حدود 8 درصد عنوان کرد و افزود: طرح بهساز برای تمامی پیاده‌روهای شهر مشهد مطرح می‌باشد اما این در حالی است که با وضعیت اعتباری فعلی، پیاده‌روسازی خیابان‌های اصلی به تنهایی تا 15 سال دیگر به طول خواهد انجامید.
طاهری‌پور افزود: اگر رونق به ساخت و سازها برگردد، اعتبارات و توفیقات دولتی چندین برابر خواهند شد.
وی اظهار کرد: در سال 94، بهسازی پیاده‌روهای بولوارهای شریعتی، پیروزی، معلم، امامیه، ملک آباد، آیت ا… بهشتی، فلاحی، رسالت، شهید کریمی، فرامرز عباسی و طبرسی اول و خیابان‌های حجت، شهید دیالمه، صدر، مدرس، آیت ا… سعیدی و موسوی قوچانی و احداث و توسعه پارک خطی شهید چراغچی انجام شده است.
مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: احداث و توسعه پیاده‌روهای بولوارهای عبدالمطلب، آیت ا… عبادی، طبرسی اول، صبا، امام خمینی، صیاد شیرازی، شاهد، استقلال، امام رضا (ع)، هاشمیه و وکیل آباد (منطقه 11) و خیابان‌های هاشمی نژاد، مهریز و آیت ا… بهجت از دیگر مواردی است که در سال 93 انجام گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا