ورزش

کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری شد/ رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی بعد از چهار سال منصوب شد

کامرانی فر

برگزاری مجمع هندبال و انتخاب رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی پس از چهار سال بلاتکلیفی، برگزاری دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال در برابر ازبکستان و انتخاب حسن کامرانی فر به عنوان رئیس دپارتمان داوری از مهمترین خبرهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، جواد زارعی توانست با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید هیئت هندبال خراسان رضوی انتخاب شود. ظهر امروز مجمع انتخابی رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی با حضور 16 نفر از 17 عضو مجمع انتخابی برگزار شد.در این مجمع جواد زارعی و آزاد صفاری به عنوان کاندیدا حضور داشتند که آزاد صفاری پیش از آغاز به نفع جواد زارعی انصراف داد.

پس از اخذ رای از اعضای مجمع جواد زارعی با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه، به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی انتخاب شد.

مسئول کمیته بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی انتخاب شد

در حکمی از سوی محمدمهدی برادران رئیس هیئت فوتبال استان، فاطمه میرزی به عنوان مسئول کمیته بانوان منصوب شد.

میرزی در سوابق خود، مدیریت و سرپرستی چندین تیم فوتبال و فوتسال بانوان را دارد و پیش از این به عنوان دبیر کمیته بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی مشغول به فعالیت بوده است.

پیش از این فاطمه سلطانی، رئیس کمیته بانوان و نایب‌رییس بانوان هیئت فوتبال استان بوده که در هفته گذشته از سمت خود در این هیئت استعفا داد.

برگزاری بازی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در مشهد

 تمامی دیدارهای تیم ملی فوتسال کشورمان  به صورت غیررسمی و مقابل تیم‌های استان بوده است اما نخستین دیدار رسمی این تیم در روزهای 7 و 8 شهریور ماه مقابل تیم ملی ازبکستان برگزار می‌شود.

این دو دیدار دوستانه قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتسال 2016 خواهد بود که به میزبانی کشور کلمبیا از تاریخ 25 شهریورماه برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد.

کمک داور فوتبال رئیس دپارتمان داوری شد

حسن کامرانی‌فر کمک داور پیشین فوتبال ایران صبح امروز به عنوان رئیس دپارتمان داوری انتخاب شد.این تصمیم با نظر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صورت گرفت.

کامرانی‌فر که سال‌ها به عنوان کمک داور فعالیت داشته است با انتصاب این عنوان جانشین مسعود عنایت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا