ورزش

گل‌محمدی: به خاطر نزدن گل سوم استرس زیادی داشتیم

مشهد| گل‌محمدی: به خاطر نزدن گل سوم استرس زیادی داشتیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، یحیی گل‌محمدی بعد از برد ۲ بر یک تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: خوشحالیم که سه امتیاز خانگی این بازی را کسب کردیم. پیش‌بینی کرده بودیم که بازی آسانی برای‌مان نخواهد بود. بازی دست ما بود و اگر گل سوم را به ثمر می‌رساندیم، کارمان راحت می‌شد. فاصله یک گل با حریف باعث ایجاد استرس شده بود و در واقع کار خودمان را سخت کردیم.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. همچنین روز خوبی برای آنها بود. خوشبختانه توانسته‌ایم از ۲ بازی ۶ امتیاز بگیریم و حالا امیدوار به بازی‌های آینده هستیم.
سرمربی تیم شهر خودرو ادامه داد: بابت به ثمر نرسیدن گل سوم به تیم استرس وارد شد. به تیم حریف تبریک می‌گویم که هم با شهامت بازی کرد و دفاع خوبی داشت.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه از داور در بین دو نیمه و آخر بازی تشکر کرد، گفت: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که این دیدار می‌تواند برای ما سخت باشد. با یک اشتباه ممکن بود که سه امتیاز را از دست بدهیم. خودم استرس زیادی در آخر بازی داشتم. در واقع بازی زمانی برای ما سخت شد که نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم.
وی در پایان درخصوص وضعیت سروش رفیعی عنوان کرد: او از ناحیه کتف مصدوم است و یک هفته تا ۱۰ روز دیگر باز می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا