مشهد

۲۵ پایگاه تزریق واکسن کرونا در مشهد فعال است

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۵ پایگاه تزریق واکسن کرونا شامل ۷ تجمیعی و ۱۸ ثابت در شهر مشهد فعال است. در شهرستان‌ها یک تا دو پایگاه ثابت داریم و در صورت نیاز، یک پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی اضافه می‌شود.

 

 دکتر محمدحسن درخشان اظهار کرد: ۲۵ پایگاه تزریق واکسن کرونا شامل ۷ تجمیعی و ۱۸ ثابت در شهر مشهد فعال است. در شهرستان‌ها یک تا دو پایگاه ثابت داریم و در صورت نیاز، یک پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی اضافه می‌شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد پایگاه تجمیعی شهرک دانش و سلامت (خودرویی)، پایگاه تجمیعی مرکز آموزشی علمی و کاربردی خانه کارگر، پایگاه تجمیعی ولایت، پایگاه تجمیعی شهیده بی بی صدیقه سیدی، پایگاه تجمیعی هنرستان سیدجمال الدین اسدآبادی، پایگاه تجمیعی درمانگاه شبانه روزی خیریه آل محمد (ص) و پایگاه تجمیعی مجتمع تجاری و مسکونی مهر را از جمله مراکز تجمیعی برشمرد.

در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در حال انجام است و در حوزه تحت پوشش این دانشگاه، ۶۶ هزار و ۹۵۹ نفر در محدوده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال واکسیناسیون می‌شوند.

وی افزود: در ۲ مرحله قبل که واکسیناسیون گروه‌های سنی ۸۰ و ۷۵ سال به بالا انجام شد، ۶۰ درصد گروه ۸۰ سال به بالا و ۵۰ درصد گروه ۷۵ سال به بالا واکسینه شدند؛ جاماندگان از واکسن که خود مراجعه نکردند هم هرگاه به پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند این واکسن به آنان تزریق می‌شود.

منبع: صداسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا