خراسان

۳۳ فرماندار جدید خراسان رضوی تا یک ماه آینده معارفه می شوند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: با روی کار آمدن دولت جدید چند شاخصه اصلی از جمله روحیه جهادی و انقلابی، عدالت محوری، فسادستیزی و عزت در دیپلماسی مد نظر قرار گرفت و بر اساس این شاخصه ها طی یکماه آینده ۳۳ فرماندار جدید در استان خراسان رضوی معارفه می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سید هادی طباطبائی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان تربت حیدریه خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت جدید چند شاخصه اصلی از جمله روحیه جهادی و انقلابی، عدالت محوری، فسادستیزی و عزت در دیپلماسی مد نظر قرار گرفت و بر اساس این شاخصه ها طی یکماه آینده ۳۳ فرماندار جدید در استان خراسان رضوی معارفه می شوند.

وی افزود: سعی ما بر این بود تا گزینه ها برای فرمانداری ها بر اساس این شاخصه ها انتخاب شوند و امیدواریم این افراد خادم خوبی برای مردم باشند و با همت و اتحاد و افزایش توانمندی دوران متعالی را برای استان رقم بزنیم.

طباطبائی در ادامه گفت: تربت حیدریه پتانسیل فراوانی دارد و در حیطه بودجه هم کارهای بزرگی انجام شده و در حال انجام است و امیدواریم دورانی رقم بخورد که مدیون شهدا و ایثارگران و مردم و نظام نباشیم.

تقوا، تخصص و تدبیر سه شاخصه اصلی مدیران جامعه اسلامی است

امام جمعه تربت حیدریه نیز در این مراسم به اصول اساسی مدیریت در جامعه اسلامی اداره کرد و گفت: یک مدیر باید تقوا و نیروی باز دارنده از هرگونه تخلف داشته باشد، لذا هر کس در هر جایگاهی قرار گرفته وچنانچه مسوولیتی بپذیرد و در جمع کسی از او بهتر باشد نفس پذیرش آن مسوولیت معصیت است.

حجت الاسلام محمد رضا عصمتی افزود: دانش و علم و تخصص از دومین ویژگی یک مدیر است که اگر دشمنان شبهه افکنی کردند بتواند پاسخگوی آن شبهات باشد البته این در گفتار به تنهایی نیست، بلکه علمی که نتیجه و آثار عملی بر آن اثر گذار باشد و باید به گونه ای باشد که از لحاظ گفتمان سازی و عملکرد جای شبهه و تشکیک باقی نگذارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مدیر باید عقلی داشته باشد که با آن مردم داری کند و مردم را در صحنه نگه دارد و وقتی با معاندین است با دانش و تدبیرش آنها را مایوس کند و هنگامی که با خودی هاست با عقلش همه را مدیریت کند، هر چند ممکن است اندیشه ها و سلایق مختلفی باشد اما باید بتواند همه را در صحنه و در مسیر درست هدایت کند

گفتنی است در این جلسه از زحمات ۱۰ ماهه «حسین شرافتی راد» تقدیر شد و «علی اکبر کی پور» به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه جدید این شهرستان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا