مشهد

۷ مجروح در حادثه انفجار یک منزل مسکونی در مشهد

بر اثر نشت گاز مایع از سیلندر پیک نیک، یک واحد مسکونی در بولوار توس مشهد تخریب و ۷ نفر از ساکنان آن مجروح شدند.

۱۳۹۶۰۱۱۳۰۰۰۵۵۷_Test_PhotoHبه گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی افسر نگهبان آتش نشانی مشهد با بیان این مطلب، افزود: شامگاه روز گذشته در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در بولوار توس، ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۱۴و ۳۶ این سازمان را به در خیابان کافی اعزام کرد.

محمد جواد قائمی ادامه داد: با حضور گروه های اطفای حریق و امداد و نجات آتش نشانی مشهد در محل مشخص شد، به دلیل استفاده غیر مجاز از پیک نیک و نشت شدید گاز مایع در محیط حدودا ۷۰ متری این منزل مسکونی انفجاری رخ می دهد که در پی این حادثه بیش از ۴۰ درصد از این واحد مسکونی تخریب و تعدادی از ساکنان آن مجروح شدند.

وی افزود: در پی این اتفاق آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه، مجروحان این انفجار را که ۳ زن و ۳ مرد و ۱ کودک بودند، به مکان امن منتقل کرده و با حضور تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در محل، تمامی این مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: شدت انفجار به حدی بوده که این منزل مسکونی پس از تخریب هم اکنون غیر قابل سکونت بوده و به یکی از منازل مجاور نیز خساراتی وارد شده است.

گفتنی است علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در سازمان آتش نشانی مشهد دردست بررسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا