خراسان

بازار شب یلدا در خراسان رضوی التهاب ندارد

خرید شب یلدا درکرمان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: مشکلی در بازار برای تأمین و عرضه محصولات مورد نیاز در شب یلدا وجود نداشته و نسبتا جو آرامی بر مراکز خرید استان حاکم است.

علی باخرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هم اکنون در حوزه تأمین کالا برای شب یلدا در خراسان رضوی مشکلی وجود نداشته و به اندازه کافی مرکبات و هندوانه وارد بازار شده است.

وی بیان کرد: البته در حوزه میوه باید گفت که انار به علت سرمازدگی بخشی از باغات این محصول در خراسان رضوی در تولید کمبود داشته و در نتیجه قیمت ان در مقایسه با سال گذشته بالاتر است و این در حالی است که سایر محصولات قیمت پایینتری نسبت به سال گذشته دارند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در مورد سایر مواردی که در بازار شب یلدا مورد نیاز است نیز مشکلاتی وجود نداشته و  در صورتی که اختلاف قیمت به وجودآمده باشد تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

باخرد تأکید کرد: در سطح خرده‌فروشی میوه و تره‌بار گاها برخی از مشکلات در حوزه گران فروشی دیده می‌شود و از بازرسی‌های انجام شده برای شب یلدا در خراسان رضوی بین ۷ تا ۸ درصد منجر به احراز تخلف شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون به علت گرانفروشی در سطح خرده فروشی شاهد هستیم که اقبال مردم به خرید از بازارهای ارزاق عمومی افزایش یافته و این در حالی است که همین مشتریان می‌توانستند خریدهای خود را از واحدهای خرد انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا