مشهد

زیباسازی محور‌های ورودی مشهدالرضا، در بهار ۱۴۰۱

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از برنامه‌ریزی گسترده برای زیباسازی محور‌های ورودی مشهدالرضا در بهار ۱۴۰۱ و اجرای ۱۵ رویداد و المان تعاملی در منطقه ۱۰ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از برنامه‌ریزی گسترده برای زیباسازی محور‌های ورودی مشهدالرضا در بهار ۱۴۰۱ و اجرای ۱۵ رویداد و المان تعاملی در منطقه ۱۰ خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های فضای سبز و خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری مشهد گفت: با توجه به همزمانی اعیاد شعبانیه با نوروز ۱۴۰۱، ویژه برنامه‌های گسترده‌ای برای زیباسازی مشهد الرضا در نظر گرفته شده که یکی از مهمترین آن‌ها زیباسازی ورودی‌های مشهد است تا زائران با ورود به حریم شهر مشهد، حضور در پایتخت معنوی ایران اسلامی و مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را احساس کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر زیباسازی محور‌های ورودی شهر، برنامه‌های جامعی به تفکیک مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد تدارک دیده شده است که در این میان علاوه بر اقدامات گسترده در زمینه استقبال از بهار در منطقه ۱۰، ۱۵ رویداد و المان تعاملی، نیز در این منطقه اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در این بازدید مقرر شد علاوه بر اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای بهار ۱۴۰۱، اولویت‌های دیگری نیز به صورت ویژه پیگیری و اجرا شود که از آن جمله می‌توان به تکمیل شبکه جداسازی آب شرب از آب خام، تجهیز بوستان‌های منطقه به تجهیزات و تسهیلات ویژه توانیابان، احداث فضا‌های اختصاصی بانوان و خانواده محور شدن بوستان‌ها اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا