مشهد

“برج سلمان” مشهد به‌زودی بازسازی می‌شود/ پرداخت خسارت آتش سوزی توسط بیمه

برج سلمان

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: برج سلمان مشهد که دچار آتش سوزی شده بود به‌زودی بازسازی می‌شود.

ژیلا حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: برج سلمان یکی از پروژه‌های شاخص و نخستین برج مشارکتی شهرداری مشهد است ‌که در زمینی به مساحت 10750 متر مربع ساخته شده است.

وی با اشاره به حادثه حریق برای این برج بیان کرد: ‌بعد از حادثه در سلمان استانداردهای این پروژه و تمامی برج‌های مشهد به‌روز رسانی شد و دیگر واحدهای تجاری چه از بُعد نما، بُعد در و پنجره و سیستم اطفای حریق وغیره مورد بازنگری قرار گرفت.

حصاری گفت: با پیگیری‌های مستمر شهرداری برای پرداخت بیمه خسارت ناشی از حادثه، بیمه سرمد به تعهدات خود عمل کرد و اقدامات لازم را در کوتاه‌ترین زمان انجام داد.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ضمن قدردانی از مردم محل، کسبه و بهره‌بردارن برج افزود: بازسازی نمای برج سلمان به‌دلیل خالی‌بودن صندوق بهره‌برداری برج سلمان انجام نشد که اکنون این مشکل با پرداخت حق بیمه حل شده و تغییرات برج سلمان بلافاصله پس از این شروع می‌شود.

وی با اشاره به سرعت عمل شهرداری در خدمت‌رسانی و پاسخگویی در این حادثه تصریح کرد: مبلغ 92 میلیارد و 304 میلیون ریال جهت خسارت برج سلمان توسط بیمه سرمد پرداخت شده که برای بازسازی برج استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا