ورزش

پدیده نسبت به فوتبالی که ارائه کرد نتایج خوبی نداشت/ اگر پدیده پیشنهاد تمدید قرار داد دهد می‌پذیرم

دروازه بان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: این تیم با وجود ارائه بازی های بسیار خوب، نتوانست نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کند.

شهاب گردان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد اظهار داشت: ما در لیگ برتر و در زمین فوتبال زیبا بازی می‌کردیم، اما متاسفانه در نتیجه‌گیری نتوانستیم موفق باشیم که این به عوامل مختلفی بستگی داشت.

وی ادامه داد: به هر شکل، کادر فنی و بازیکنان تیم تلاش زیادی داشتند، اما حواشی که در اواسط لیگ برتر برای تیم به وجود آمد، تمرکز ما را برهم زد.

دروازه بان تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: اعتقاد دارم، امسال، سال بدشانسی پدیده بود، چراکه به گواه کارشناسان، ما فوتبال خوب و زیبایی را ارائه کردیم، اما در کسب نتیجه مطلوب بد شانس بودیم.

گردان ادامه داد: در جایگاهی نیستم که در مورد شرایط مدیریتی صحبت کنم، اما هر تیم برای موفقیت، نیاز به آرامش و تمرکز دارد، خوشبختانه مدیرعامل باشگاه فوتبال پدیده تلاش زیادی انجام داد تا تیم از مشکلات دور شود، در حال حاضر نیز ثبات خوبی را در این باشگاه حاکم ایجاد شده است.

وی درخصوص شرایط خودش در فصل آینده نیز گفت: برای فصل جدید با پدیده قرارداد ندارم، اما به زودی بعد از تسویه حساب درخصوص شرایط فصل پیش‌رو با باشگاه مذاکره می‌کنم، اگر باشگاه صلاح بداند، دوست دارم، در این تیم بمانم،

دروازه بان تیم فوتبال پدیده خراسان یادآور شد: اگر این باشگاه پیشنهاد تمدید دهد، یعنی از عملکرد من راصی بوده و ادامه می دهم، در غیر این صورت تصمیم دیگری اتخاذ می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا