مشهد

کالاهای مصرفی خراسان رضوی تا پایان فروردین ماه ۹۷ افزایش قیمت ندارد

استاندار خراسان گفت: باید برای دغدغه‌ای که از سوی مقام معظم رهبری و توسط رئیس جمهوری و سایر مسئولان نظام مورد تاکید قرار گرفت از سوی همه مسئولان یک کار جهادی و فوق العاده انجام شود.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: از ظرفیت صنوف و اتحادیه‌ها باید در حوزه نظارت و کنترل بازار استفاده کرد و اگر در بخشی احساس شود قیمت و شرایط بازار توسط اتحادیه‌ها قابل کنترل نیست بر اساس مصوبه چهارم دی ماه ستاد تنظیم بازار به شدت برخورد می‌شود.

رشیدیان خاطرنشان کرد: برخوردها می‌تواند در قالب اقدامات سلبی توسط تعزیرات حکومتی و بازرسی و یا ایجابی یعنی از طریق  راه‌اندازی بازارهای عرضه مستقیم اقدام، تا نرخ ها تعدیل شود.

وی تصریح کرد: براساس تصمیم دولت اجازه هیچ افزایش قیمتی تا پایان فروردین‌ماه در کالاهای مصرفی و خدمات حمل و نقل داده نمی‌شود. در صورتی که برای تامین نیاز شب عید نیاز به واردات باشد باید دستگاه‌های مسئول از هم اکنون با پیش‌بینی نیاز نسبت به دریافت مجوزهای لازم اقدام کرده و با شرط حمایت از تولید کنندان داخلی برنج مورد نیاز استان برای این ایام تامین شود.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: هدف ستاد تنظیم بازار حمایت از بخش‌های تولید کننده داخلی ، شبکه توزیع و نیز مردم است. جهاد کشاورزی برای ذخیره‌سازی میوه برای ایام پایانی سال اقدام کرده تا میوه با کیفیت با محاسبه درصدی بیشتر برای اطمینان خاطر ذخیره‌سازی انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا