مشهد

موافقت وزیر راه با اصلاحات مجدد در طرح بازنگری بافت پیرامونی حرم رضوی

مشهد|موافقت وزیر راه با اصلاحات مجدد در طرح بازنگری بافت پیرامونی حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،به‌نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی‌رضا رشیدیان با اشاره به دیدار دو روز قبل خود و شهردار مشهد با وزیر راه و شهرسازی و دو معاون وی، اظهار داشت: در پی اصلاح طرح بازنگری بافت پیرامونی حرم مطهر با توجه به بعضی از نظرات استانی برای ارتقا کیفیت خدمات طرح به ویژه در بخش اصلاح شبکه معابر و لزوم تسریع در این اصلاح، این دیدار انجام شد تا نقطه نظرات استان ارائه شود.

وی عنوان کرد: با توجه به دلایل ارائه شده از سوی استان وزیر با این اصلاحات موافقت و دستور تجدید نظر درباره موارد مذکور از طریق فرآیند تعریف شده قانونی را صادر کرد.

استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: همچنین مقرر شد در روز بعد یعنی سه‌شنبه (دیروز) این جلسه‌ توسط کارگروه تخصصی مربوطه با حضور معاون عمرانی استاندار و نماینده شهرداری و معاون وزیر راه و شهرسازی تشکیل شود.

رشیدیان عنوان کرد: در جلسه دیروز در مورد جزئیات این پیشنهادات بحث و بررسی لازم صورت گرفت و مقرر شد در برخی از این موارد، اصلاحات لازم انجام شده و در بعضی دیگر از آن ها پیشنهادات استان با جزئیات بیشترطی روزهای آتی ارائه شود.

وی همچنین گفت: در ادامه این سفر یک روزه، جلسه‌ای هم با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی پیرامون دو موضوع داشتم که یکی از آنها طرح توسعه شهرک سلامت در مشهد بود که مقرر شد ظرف چند ماه آینده از میان گزینه های موجود بهترین امکان تعیین و نهایی شده و مطالعات و تهیه نقشه آن توسط مشاور اجرایی شود.

رشیدیان ادامه داد: این شهرک بیش از ۳۰ هکتار زمین نیاز دارد تا مجموعه‌ای فضاها و امکانات و مراکز درمانی و اقامتی، پارکینگ و غیره در آن با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد اجرایی شود.

وی با بیان اینکه این شهرک هم زمینه برای ارتقا سطح سلامت و خدمات درمانی در مشهد برای نیاز شهروندان و زائران و هم برای تقویت حوزه توریست درمانی است.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: در موضوع تولید تجهیزات پزشکی پیشرفته در مشهد در این نشست مباحثی مطرح شد و قرار است قاضی‌زاده هاشمی بازدیدی از این شرکت احیا درمان خراسان که روی تولید دستگاه‌های سی تی اسکن پیشرفته کار می‌کنند و تاکنون ۱۲ مورد آن را تولید کرده، داشته باشد.

رشیدیان افزود: تاکید وزیر بهداشت و درمان هم با توجه به ضرورت حمایت از کالاهای ایرانی بر ارتقا کیفیت در حوزه تولیدات سلامت محور و نیز توجیه اقتصادی و قابلیت رقابت آن از نظر قیمتی و کیفیت با نمونه های خارجی آن بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =

دکمه بازگشت به بالا