مشهد

اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطارشهری آماده سرویس‌دهی به عزاداران حسینی در مشهد

 

3681945_944

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطار شهری در مشهد آماده سرویس‌دهی به عزاداران حسینی است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جعفر شاهرخی با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی «شهرما» که از صدای خراسان رضوی پخش شد، با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل به مناسب ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: تقویت خطوط اتوبوسرانی منتهی به حرم مطهر رضوی در بخش سازمانی و خصوصی شامل اتوبوس‌ و ون در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: همچنین 7 دستگاه اتوبوس امداد فعال و آماده خدمت‌رسانی است؛ ضمن اینکه 100 دستگاه ون در حوزه تاکسیرانی نیز تا نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر رضوی ارائه سرویس می‌کند.
مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس راهور، بیان کرد: تا جایی که محدودیت‌های ترافیکی اجازه بدهد، ارائه سرویس صورت می‌گیرد.
شاهرخی افزود: کاهش سرفاصله زمانی قطارها به 3 دقیقه و30 ثانیه نیز در دستور کار قرار دارد و در این ایام سرویس‌دهی قطارشهری تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا