مشهد

اتوبوسرانی از تحریم‌های ظالمانه ضربۀ جدی خورد

شهناز رمارم گفت: یکی از حوزه‌هایی که تحریم‌های ظالمانه خیلی بر آن اثر داشت، همین بخش اتوبوسرانی است. 
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، نایب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد در نشست تجلیل از بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی مشهد که در تالار شهر برگزار شد، گفت: تغییر تنها با شعار محقق نمی‌شود و باید برای تغییر برنامه داشت و به همین منظور، ما از صبحِ روزی که انتخاب شدیم شروع به تحقیق و شناسایی کردیم. 
وی افزود: اگر سیستم حمل‌ونقل عمومی آماده باشد می‌توانیم شعار استفاده از حمل‌ونقل عمومی را بدهیم. قرار بود خصوصی‌سازی کنیم تا هر راننده‌ای در انتهای خدمت، صاحب یک اتوبوس باشد تا با آن خرج زندگی‌اش را تأمین کند.
عضو شورای شهر مشهد رانندگان اتوبوس را افرادی زحمتکش خواند و افزود: مردم به جای مسئولان دق‌ودل مشکلات را سر راننده خالی می‌کنند.
رمارم عنوان کرد: اعتماد مردم به شهرداری باید برگردد و این ممکن نیست جز با برنامه، ایستادن پای حرف و جلوگیری از رانت‌خواری.
وی با اشاره به آرای ۲۵۰ هزار نفری شورای شهر پنجم اظهار کرد: در دوره‌های گذشته کمتر به شورای شهر توجه می‌شد و افراد با رأی کمتر از صدهزار نفر انتخاب می‌شدند، اما این دوره با رأی بالغ‌بر ۲۰۰ هزار نفر، پیام مردم نارضایتی از مدیریت شهری بود.
عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: اگر این اتفاق بیوفتد مشهد ۴ سال دیگر شهر امید و زندگی خواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد با اشاره به اتفاقات ورزشگاه امام رضا (ع) و حواشی آن اظهارکرد: من نه قدرتی دارم و نه از موضع قدرت حرف می‌زنم، بلکه اتفاقی افتاد که زیبنده این شهر به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران نیست.
وی اظهارکرد: ما ساکنان حرم امامی هستیم که در بدرقه‌اش و طول سفرش بانوان نقشی فعال ایفا کردند و امام (ره) گفت زنان باید دوشادوش مردان در انقلاب و مدیریت کشور حضور داشته باشند.
رمارم عنوان کرد: اینکه از ۱۵ عضو شورای شهر مشهد، ۱۳ عضو دعوت شدند، زیبنده شهر مشهد نیست. همکاران مرد ما نیز ما را همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

دکمه بازگشت به بالا