مشهد

اجرای مصوبه جدید امتیازبندی تاکسیرانان برای فعالیت در خطوط تاکسیرانی

در این طرح سعی شده عدالت در خطوط مختلف تاکسیرانی رعایت شود و از امروز هشتم خرداد ماه سال ۹۶ اولین فراخوان در یکی از مبادی‌های ورودی شهر یعنی برای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد منتشر شده است.
اجرای مصوبه جدید امتیازبندی تاکسیرانان برای فعالیت در خطوط تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: از امروز مصوبه شورای اسلامی شهر در زمینه امتیازبندی تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی اجرایی می‌شود.
سید مهدی علوی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر مشهد در اردیبهشت ماه سال جاری آیین‌نامه مدیریت، توسعه و نوسازی خطوط تاکسیرانی مبادی ورودی، حرم مطهر و شبکه‌های بیسیم را تصویب کرد که امروز اولین فراخوان آن برای تاکسی‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتشر شده است.
وی افزود: در این طرح سعی شده عدالت در خطوط مختلف تاکسیرانی رعایت شود و از امروز هشتم خرداد ماه سال ۹۶ اولین فراخوان در یکی از مبادی‌های ورودی شهر یعنی برای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد منتشر شده است.
علوی‌مقدم بیان کرد: براساس این مصوبه تاکسیرانان براساس تحصیلات، سن راننده، مدل خودرو، نوع خودرو، سنوات کاری، مهارت‌های زبان خارجه، سابقه انضباطی، تشویقات حرفه‌ای مرتبط و ایثارگری امتیاز خواهند گرفت و بر آن اساس در خطوط مبادی ورودی، حرم مطهر و شبکه‌های بیسیم به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: رانندگانی که در خطوط ذکر شده به صورت موقت حضور داشته‌اند با این مصوبه با اخذ امتیاز لازم به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا