مشهد

احداث بولوار در خیابان خین عرب نیازمند عقب‌نشینی املاک است

یکی از ساکنان منطقه مطهری شمالی ۶۲ درخواست ایجاد فضای سبز در این محدوده را داشت که شهردار منطقه ۲ در پاسخ به این شهروند گفت: اگر ملک شخصی نباشد قول این کار را می‌دهیم.
index

شهردار منطقه ۲ مشهد گفت: احداث بولوار در خیابان خین عرب نیازمند عقب‌نشینی املاک است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندر با حضور در مرکز ۱۳۷ به تماس‌های شهروندان پاسخ گفت و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.
شهروندی طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ از وجود زمین بلاتکلیف در بولوار کشاورز ۱ که به محلی جهت انباشته شدن زباله‌ها تبدیل شده است، گلایه داشت که شهردار منطقه ۲ در پاسخ به این شهروند قول بازدید از محل را داد.
شهروند دیگری طی تماس با این مرکز درخواست شست و شو و لایروبی کانال فاضلاب محله حسین باشی ۱۷ را داشت که این مدیر شهری در پاسخ به این شهروند علت را وجود طرح بهسازی مناطق فرسوده عنوان کرد و گفت: برای آن محدوده یک طرحی داریم که باید اجرایی شود و این اقدام مشکلات برطرف می‌شود.
شهروندی در گفت‌وگو با این مدیر شهری نسبت به وجود سروصدای شهروندان در بوستان تازه تاسیس شده توس ۱۰ گلایه داشت که قلندر در پاسخ به این شهروند گفت: مزاحمت شهروندان باید از طریقنیروی انتظامی پیگیری شود.
یکی از ساکنین خیابان ابوطالب ۵۷ درخواست بهسازی آسفالت مقابل مسجد این محدوده را داشت که این مدیر شهری در پاسخ به این شهروند قول بازدید از محل را داد.
یکی از ساکنان منطقه مطهری شمالی ۶۲ درخواست ایجاد فضای سبز در این محدوده را داشت که شهردار منطقه ۲ در پاسخ به این شهروند گفت: اگر ملک شخصی نباشد قول این کار را می‌دهیم.
یکی از اهالی خین عرب در تماس با مرکز ۱۳۷ از شهردار منطقه توضیحاتی در خصوص ادامه ساخت بولوار در این محدوده توضیحاتی خواست که قلندر در پاسخ به این شهروند گفت: زمانی که زمین‌های این منطقه عقب نشینی کنند ساخت بولوار در این محدوده ادامه می‌یابد.
یکی از شهروندان ساکن اسماعیل آباد در گفتگو با شهردار منطقه ۲ گفت: خانه‌های درون طرح که قرار بود تخریب شوند به نتیجه‌ای نرسیده است که قلندر از اتمام این طرح تا دو سال آینده خبر داد.
یکی از ساکنان بولوار کشاورز از ترافیک بالای این منطقه گلایه داشت که قلندر در پاسخ به این شهروند گفت: امسال بحث توسعه معابر و بودجه میدان کشاورز در برنامه ۹۶ است.
یکی از کسبه خیابان حر عامل ۴۵ درخواست آبیاری شمشادهای جلوی مغازه خود را داشت که شهردار منطقه در پاسخ به این شهروند گفت : فضای سبز خیابان‌های فرعی آبیاری نمی‌شود و زحمت آبیاری با اهالی آنجا است و اگر شهروندی این مهم را انجام دهد در عوارض شهرداری تخفیف می‌گیرد.
شهروندی از خیابان توحید ۲٫۶درخواست نام‌گذاری و پلاک‌گذاری کوچه‌های این محدوده را داشت که قلندر در پاسخ به این شهروند گفت: نام‌گذاری کوچه‌ها به معاونت فرهنگی اجتماعی و کمیته نام‌گذاری و تصویب شورای شهر مرتبط است.
شهروندی از گلبرگ ۱۱ درخواست ترمیم و لکه‌گیری آسفالت این خیابان را داشت که این مدیر شهری در پاسخ عنوان کرد: بحث خیابان‌های فرعی و روکش در برنامه امسال نیست.
یکی از ساکنان کوی امیر نسبت به نصب سرعت گیر بدون علامت خاص در منطقه گلایه داشت که شهردار قول بازدید از محل را داد.
یکی از ساکنان خیام شمالی نیز در تماس با مرکز ۱۳۷ با انتقاد از بسته بودن خیابان خیام ۶۲ درخواست بازگشایی آن را داشت که این مدیر شهری قول بازدید از محل را داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا