مشهد

سمینار تخصصی دارو شناسی برای نخستین بار در مشهد برگزار می‌شود

بازدید رئیس مجلس از اردوی تیم های المپیک وزنه برداری و کشتی

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان مشهد گفت: برای نخستین بار در مشهد سمینار تخصصی دارو شناسی با همکاری هیئت پزشکی ورزشی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،امیر اخوان شامگاه شنبه در نشست خبری اظهار داشت:  تمام تلاشمان در هیئت مشهد معرفی رشته وزنه برداری به خانواده‌ها و نوجوانان بوده است تا از این طریق بتوانیم استعدادیابی داشته باشیم.

وی افزود: با آموزش و پرورش تفاهم نامه‌ای امضا شد و بنا داریم تا دانش آموزان با این رشته ورزشی آشنا شوند و در محله بعد با شناسایی استعداد‌ها، برای جذب دانش آموزان به این رشته ورزشی اقدام کنیم.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان مشهد تصریح کرد:با هیئت ورزش‌های همگانی تفاهم نامه‌ای منعقد شده است تا مربیان این هیئت رشته، ورزش وزنه برداری را به ورزشکاران معرفی کنند، همچنین برای نخستین‌بار در مشهد سمینار تخصصی دارو شناسی با همکاری هیئت پزشکی ورزشی استان برگزار می‌شود.

اخوان خاطرنشان کرد:با توجه به تعداد مراجعه کنندگان از مناطق مختلف شهر، مجموعه ورزشی کوثر برای برگزاری مسابقات و دوره‌های تمرینی وزنه برداری در اختیارهیئت وزنه برداری قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: باوجود اینکه در گذشته قهرمانان زیادی داشتیم اما متاسفانه در حال حاضر ملی پوشی در رشته وزنه برداری نداریم اما با استعداد یابی امیدواریم در چند سال آینده بتوانیم این رشته را به جایگاه خود برسانیم.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان مشهد گفت: وزنه برداری در دهه‌های گذشته مظلوم واقع شده و با اینکه استعداد‌های بسیاری در این رشته وجود دارد، متاسفانه حوادثی سبب شده تا این رشته نتواند رو به جلو کار کند.

اخوان اظهار داشت: تفاهم نامه‌های خوبی با ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف منعقد شده و همچنین شهرستان‌ها در این رشته ورزشی فعال شده‌اند، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم وزنه برداری را مانند گذشته فعال کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا