مشهد

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملک پلاک‌های اولویت‌دار قلعه آبکوه

برآورد می‌شود ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار برای اتمام کار و تملک همه پلاک‌ها در بافت فرسوده آبکوه نیاز باشد.
اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای تملک پلاک‌های اولویت‌دار قلعه آبکوه

مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملک پلاک‌های اولویت‌دار قلعه آبکوه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا قربانیان با بیان این مطلب، گفت: در آبان ماه سال جاری رقم ۲۰۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت به بافت فرسوده آبکوه تزریق شد که این عدد رقم قابل قبولی است. با استفاده از این اعتبار اختصاص داده شده، کار تملک پلاک‌ها با احتساب اولویت آن‌ها دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طی سال‌های ۹۰ تا ۹۴ کار آزادسازی املاک در بافت فرسوده آبکوه با جدیت دنبال شد، عنوان کرد: در این مدت رقمی معادل ۲۵۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت و بودجه شهرداری، برای تملک هزینه شد.
مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه عنوان کرد: برآورد می‌شود ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار برای اتمام کار و تملک همه پلاک‌ها در بافت فرسوده آبکوه نیاز باشد.
قربانیان خاطرنشان کرد: البته اگر موضوع مشارکت مردم در این خصوص در نظر گرفته نشود و کار تنها با اختصاص بودجه از سوی شهرداری مشهد برای تملک مستقیم دنبال شود، به این رقم نیاز است. در غیراین صورت کار با هزینه کمتری انجام می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا