خراسان

خسارت تورهای لغو شده به ترکیه عودت داده می‌شود/ اجازه ارسال تور به ترکیه صادر نشده است

سعید ولی زاده

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی گفت: طبق قراردادهای منعقد شده با مشتریان آژانس‌های مسافرتی در خراسان رضوی خسارت تورهای لغو شده به ترکیه به افراد عودت داده می‌شود.

سعید ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در اکثر قراردادهای منعقد شده بین مشتری و آژانس هواپیمایی به وضعیت اضطراری اشاره شده و برای آن خسارت در نظر گرفته می‌شود و بنابراین افراد از این بابت نباید نگرانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون پروازهای سیستمی به مقصد ترکیه به فروش می‌رسد، خاطرنشان کرد: با این حال هنوز انعقاد قرارداد تور گردشگری به این کشور ممنوع است و هیچ آژانسی نباید به این اقدام مبادرت داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی ادامه داد: تمام مسافران خراسان رضوی که در زمان کودتا در ترکیه بودند هم اکنون به استان بازگشته و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

ولی‌زاده خاطرنشان کرد: آمار دقیقی از تعداد تورهای لغو شده به مقصد ترکیه وجود ندارد اما تعداد زیادی از آژانس‌های هواپیمایی در خراسان رضوی از این محل خسارات زیادی را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: طبق قراردادهای منعقد شده با مشتریان آژانس‌های مسافرتی در خراسان رضوی خسارت تورهای لغو شده به ترکیه به افراد عودت داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا