خراسان

امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی فراهم شد

اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی همزمان با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار طرح‌های سراسری عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه‌های عمومی استان را اجرا می‌کند.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اعلام کرد طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر خراسان رضوی به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار از ۲۴ آبان‌ تا ۲۶ آبان انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح و عضویت در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی می‌بایست ابتدا به نشانی libs.plib31.ir مراجعه و پس از انتخاب کتابخانه در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه مورد نظرشان در بالای صفحه فعال باشد، روی آن کلیک کنند.

در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی در کتابخانه‌های عمومی عضو نباشد و یا پیش‌تر به سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف برای او پیامک خواهد شد. متقاضی پس از این مراحل می‌تواند در مهلت مشخص شده به کتابخانه مراجعه کرده و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی همچنین طرح بخشوشدگی جرائم دیرکرد منابع امانی نیز در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور اجرا می‌شود. بر این اساس، اعضایی که منابع امانی خود را در تاریخ‌های ۲۲ آبان تا اول آذر ۱۴۰۰ به کتابخانه‌ها عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا