خراسان

انحراف یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور مشهد – نیشابور 3 مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: انحراف یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور مشهد - نیشابور 3 مصدوم بر جای گذاشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد گفت: ظهر پنج‌شنبه یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر 30 محور مشهد – نیشابور ضمن برخورد با گاردریل دچار انحراف شد که این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، حسن پرکار گفت: در ساعت 13:55 روز پنج‌شنبه یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر 30 محور مشهد – نیشابور ضمن برخورد با گاردریل و برخورد با موانع اطراف جاده دچار انحراف شد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه گزارش آن توسط شاهدان عینی به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال‌احمر اعلام شد و نیروهای جمعیت هلال‌احمر مشهد بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و امدادرسانی‌های لازم را به مصدومان این سانحه داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد تعداد مصدومان این حادثه را سه نفر اعلام کرد و گفت: مداوای لازم بر روی این سه مصدوم که از اعضای یک خانواده بودند توسط نیروهای امدادگر و نجات گر جمعیت هلال‌احمر و نیروهای امدادی اورژانس 115 صورت پذیرفت که یکی از آنها توسط نیروهای امدادگر و نجات گر جمعیت هلال‌احمر و دو نفر دیگر نیز توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 به بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد منتقل شدند.

پرکار بیان کرد: مصدومان این حادثه پدر 30 ساله، مادر 20 ساله و نوزاد 9 ماهه این خانواده سه‌نفره بودند که پدر خانواده توسط نیروهای امدادگر و نجات‌گر جمعیت هلال‌احمر و مادر و فرزند خانواده هم نیز توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 به این مرکز درمانی انتقال یافتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا