ورزش

ایراد سازمان لیگ به اسکوربود ورزشگاه ثامن/ تلاش برای برگزاری دیدار سیاه‌جامگان – ذوب‌آهن در مشهد

محمد مهدی برادران

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال به ورزشگاه ثامن ایراد اسکوربورد را گرفته است، گفت: ما در نهایت اسکوربود “پرتابل” تهیه می‌کنیم تا بازی روز پنجشنبه سیاه‌جامگان – ذوب‌آهن در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

محمدمهدی برادران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: آستان قدس رضوی آمادگی خود را برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرده اما ورزشگاه امام رضا(ع) دارای نواقصی است که برطرف‌کردن آنها زمانبر است.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: کمیته امنیت نواقص آستان قدس رضوی اعلام آمادگی برای رفع مشکلات را کرده و ما نیز از نظر فنی تائید فدراسیون را گرفته‌ایم؛ هر بازی شرایط خاص خود را دارد که باید در نهایت با فرمانداری و مدیران باشگاه‌ها برای برگزاری آن به جمع بندی برسیم، باشگاه سیاه جامگان ورزشگاه بجنورد را برای بازی نخست خود پیشنهاد داده است.

برادران با اشاره به اینکه فدراسیون به ورزشگاه ثامن ایراد اسکوربورد را گرفته تصریح کرد: ما در نهایت اسکوربود “پرتابل” تهیه می‌کنیم تا بازی روز پنجشنبه در ورزشگاه ثامن برگزار شود و پیش بینی نیز این است که بازی در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

وی افزود: برای تصمیم گیری نهایی زمان مشخصی وجود ندارد اما آستان قدس نگاه مثبتی به فوتبال دارد و ما نیز در هیئت فوتبال دوست داریم ورزشگاه امام رضا(ع) زودتر به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا