خودرو

با مشخصات و قیمت کیا «راندو» 2017 آشنا شوید

پرشین خودرو: کیا مشخصات و قیمت مدل MPV خود یعنی Rondo مدل ۲۰۱۷ را اعلام کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، زومیت نوشت: جزئیات قیمت گذاری و مشخصات فنی نسخه‌ی بروز رسانی شده‌ی کیا راندو ۲۰۱۷ منتشر شد. این خودروی MPV در مدل جدید خود از طراحی ساده و جدیدی برخوردار شده است.

برای مدل ۲۰۱۷، کیا موتورز تیپ پلاتینیوم را از مدل‌های راندو حذف کرده است که این امر تعداد گونه‌های این خودرو را به ۲ تیپ کاهش می‌دهد.

 

کیا کارنز

 

هر دو مدل کیا راندو از یک پیشرانه‌ی بنزینی ۲ لیتری مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره‌مند هستند که می تواند ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۱۳ نیوتون متر گشتاور تولید کند. نیروی تولیدی این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده‌ی خودکار شش سرعته به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو با نام S قابلیت حمل پنج سرنشین را دارد و قیمت آن با احتساب عوارض از ۲۶ هزار و ۹۹۰ دلار آغاز می‌شود. مدل هفت نفره‌ی راندو نیز با نام Si دارای قیمت پایه‌ی ۳۱ هزار و ۴۹۰ دلار با احتساب عوارض جاده‌ای است که نشان می‌دهد قیمت مدل پایه‌ی این خودرو نسبت به مدل سال گذشته ۴۵۰۰ دلار کاهش یافته است.

کیا موتورز باور دارد که این دو مدل جدید نظر خریداران شخصی را به خود جلب خواهند کرد در حالی که مدل پنج نفره‌ی این راندو می‌تواند به عنوان گزینه ای برای ناوگان‌های حمل و نقل نیز مد نظر قرار گیرد. 

 

کیا کارنز

 

کیا راندو به صورت استاندارد مجهز رینگ‌های ۱۶ اینچی است که در مدل S از نوع فولادی و در مدل Si از نوع الومینیومی هستند. همچنین حسگر پارک عقب، دوربین دید عقب، کروز کنترل و محدود کننده‌ی سرعت (لیمیتر) در کیا راندو به صورت استاندارد موجود هستند. 

مدل Si راندو به صورت استاندارد مجهز به سیستم رهیاب ماهواره ای نیز است. 

فضای حمل بار کیا راندو در مدل پنج نفره‌ی S معادل ۵۳۶ لیتر است که با تا کردن صندلی های عقبی می توان این فضا را تا ۱۶۹۴ لیتر افزایش داد. فضای حمل بار مدل هفت نفره‌ی Si نیز به میزان قابل توجه ۴۹۲ لیتر است که آن هم قابلیت افزایش تا ۱۶۵۰ لیتر را دارد. 

این خودرو نیز همانند کیا سول، در بازار استرالیا از بسیاری از آپشن‌های بازارهای دیگر بی بهره خواهد بود. 

 

کیا کارنز

 

در بازار اروپا کیا راندو با نام کارنز شناخته می‌شود و به رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینومی، سیستم Apple CarPlay و Android Auto مجهز است. 

مدل های بالاتر این خودرو همچنین به سیستم صوتی JBL با شش بلندگو، ساب ووفر و یک آمپلی فایر مجهز هستند. 

با حذف شدن تیپ پلاتینیوم راندو، این خودرو در بازار استرالیا دیگر با پوشش چرم صندلی‌ها قابل دسترس نخواهد بود.

مدل جدید راندو در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد، در مدل جدید این خودرو پیشرانه‌های دیزلی از تمامی تیپ‌ها حذف شدند و به جای آن سیستم رهیاب ماهواره ای به صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها عرضه شد (که البته این مورد تا زمان معرفی مدل ۲۰۱۷ ادامه داشت).

کیا راندو نیز همانند سایر محصولات کیا موتورز از گارانتی ۷ ساله بدون محدودیت کیلومتر و پشتیبانی جاده ای به مدت ۷ سال برخوردار است.

 

کیا کارنز

 

کیا راندو ۲۰۱۷ موفق به دریافت پنج ستاره‌ی ایمنی از موسسه‌ی ANCAP استرالیا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا