ورزش

برنامه‌ریزی برای پشتوانه‌سازی و ظهور قهرمانان دوومیدانی در خراسان‌رضوی

دوومیدانی

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان‌رضوی گفت: برنامه بلندمدت هیئت دوومیدانی استعدادیابی و افزایش دانش مربیان و پشتوانه‌سازی ورزشکاران است تا در آینده شاهد ظهور قهرمانان با برنامه‌ریزی باشیم نه این که شاهد ورزشکاران به‌صورت اتفاقی در خراسان‌رضوی باشیم.

امیرعلی سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهدمقدس اظهار داشت: برنامه کوتاه مدت هیئت دوومیدانی خراسان‌رضوی حفظ نخبگان و قهرمانان فعال رشته دوومیدانی و آماده‌سازی این قهرمانان برای مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی و مسابقات المپیک نوجوانان ۲۰۱۹ را داریم.

وی تصریح کرد: برنامه بلندمدت هیئت دوومیدانی استعدادیابی و افزایش دانش مربیان و پشتوانه‌سازی ورزشکاران است تا در آینده شاهد ظهور قهرمانان با برنامه‌ریزی باشیم نه این که شاهد ورزشکاران به‌صورت اتفاقی در خراسان‌رضوی باشیم.

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان‌رضوی گفت: همچنین با توجه به قول‌هایی که اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی داده است قرار بر این شده است تا سالن دوومیدانی استاد صابری تا تیرماه سال سال آینده آماده استفاده شود.

سعادتمند اظهار داشت: در حال حاضر از تمام توان نیروی انسانی هیئت استفاده کرده و تصمیم‌گیری در هیئت به‌صورت جمعی اتخاذ می‌شود و از ۲۸ نفر اعضای دعوت شده به تیم‌ ملی نوجوانان و جوانان ۱۱ نفر از خراسان‌رضوی هستند.

وی با بیان این که دو شهرستان نیشابور و درگز در خراسان‌رضوی دارای پیست تارتان هستند، بیان کرد: از شهرستان‌های استان حمایت می‌کنم و در صورت اعلام آمادگی از سوی آنان برای قبول میزبانی به آنها کمک می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا