مشهد

برگزاری نمایشگاه تخصصی گل‌های داوودی شرق کشور در مشهد

gol

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از آغاز به کار نمایشگاه تخصصی گل‌های داوودی شرق کشور در محل باغ گیاه‌شناسی مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد ، احمدرضا سلامی بیان کرد: ارتباط شهروندان با گل و گیاه در کنار اینکه افزایش نشاط و شادابی را در آنها به دنبال دارد، زمینه را برای ارتقای اهمیت شهروندان به نگهداری و حفاظت از فضای سبز و گل و گیاه را ایجاد و تقویت می‌کند.
وی افزود: با توجه به این مهم و در راستای سیاست شهرداری مشهد مبنی بر برگزاری جشنواره‌های مختلف گل در همه فصول سال، برای پنجمین سال متوالی نمایشگاه تخصصی گل‌های داوودی شرق کشور در مشهد برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد بیان کرد: این جشنواره از 5 الی 15 آبان ماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 19 در محل باغ گیاه‌شناسی مشهد برای بازدید عموم شهروندان، متخصصان و دانشجویان در حال برگزاری است.
سلامی تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی گل‌های داوودی مشهد که در شرق کشور بی‌نظیر است با هدف معرفی ظرفیت‌های مشهد در این زمینه و ایجاد بسترهای لازم برای آشنایی شهروندان و اقشار مختلف با گونه‌های مختلف گل‌های داوودی برگزار می‌شود.
به گفته وی این جشنواره در مساحتی بالغ بر یک هکتار دایر است و شهروندان علاوه بر بازدید رایگان از جشنواره می‌توانند از دیگر کلکسیون‌های باغ گیاه‌شناسی مشهد نیز دیدن کنند.
گفتنی است؛ نمایشگاه تخصصی گل‌های داوودی در باغ گیاه شناسی واقع در بولوار جمهوری اسلامی، حدفاصل چهارراه مقدم و غدیر در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا