مشهد

نمایشگاه صنایع غذایی مشهد با کیفیت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد

شریعتی مقدم

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: امسال نمایشگاه صنایع غذایی مشهد با کیفیت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

علی شریعتی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس پیرامون برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی مشهد اظهار داشت: از کیفیت غرفه‌آرایی تا تعدد شرکت‌کنندگان همچنین سطح و جایگاه شرکت‌ها نسبت به سال قبل حداقل چهار رتبه صعود را شاهد بودیم.

صادرکننده نمونه کشور، ضمن مثبت ارزیابی کردن نقش «آی‌فود» در صادرات به کشورهای همسایه استان به ویژه افغانستان گفت: جایگاه «آی‌فود» برای توسعه صادرات به کشورهای همسایه تثبیت شده و اکنون وقت آن است که نسبت به برنامه‌ریزی جهت جذب سایر بازارهای هدف نیز برنامه‌ریزی جامع‌تری انجام شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ‌حضور اتحادیه‌های صادراتی در نمایشگاه گفت: «آی‌فود» امسال از این منظر خوب وارد عمل شده بود اما هنوز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد هر چه نقش این اتحادیه‌ها را پررنگ تر ببینیم قطعا در اهداف صادراتی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موفق‌تر خواهیم بود.

شریعتی مقدم از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی ابراز خرسندی کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی در ارتقاء دانش و تکنولوژی صنایع غذایی کشور نقش موثری خواهد داشت به ویژه دوره‌هایی که ویژه کشت ارگانیک و نحوه‌ شناسایی سموم قارچی از جمله آفلاتوکسین برگزار شد، بسیار موفق بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا