مشهد

بهره‌برداری از درگاه جدید خدمات اینترنتی شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک در مجموعه شهرداری قابل کتمان نیست، خصوصا پس از شیوع ویروس کرونا این ضرورت شدت پیدا کرده است.

 محمد جواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: برای بهینه سازی خدمات و با هدف سهولت دسترسی مجاوران و زائران به خدمات شهرداری مشهد درگاه اینترنتی به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.
وی اضافه کرد: خدمات الکترونیک در شهرداری مشهد دارای قدمت بیش از ۱۰ سال است و در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در جهت تسهیل دسترسی هستیم. در حال حاضر یک درگاه اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تمامی خدمات شهرداری پس از بهینه سازی و به روز رسانی در این وب سایت قرار می‌گیرد، اظهار کرد: شهروندان برای دریافت خدمات می‌توانند در این درگاه ثبت نام کنند که جهت سهولت دسترسی فرآیند کار نیز ساده سازی شده است.

رجائیان تصریح کرد: همچنین کد پیگیری برای هر درخواست ایجاد شده که شهروندان می‌توانند درخواست خود را پیگیری کرده و در صورت مشکل با پشتیبان‌های آنلاین در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: تاکنون خدماتی از قبیل انواع استعلامات شهرسازی، پروانه ساختمانی و خدماتی از سایر حوزه‌های عملکردی شهرداری همانند حوزه حمل و نقل، فضای سبز و خدمات شهری بهینه سازی شده و… در این درگاه بارگذاری شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا